Fontos tudni, hogy az emberek mit és miért keresnek. Tekintse meg ezeket az eszközöket a kulcsszavak egyszerű célzásához és a felhasználók jobb megértéséhez.

Bármennyire is elgondolkodtató és élvezetes lehet a kulcsszókutatás , ugyanolyan bonyolult és elgondolkodtató, ha kezdő vagy, és éppen a fordulóponton áll, hogy megszerezze.

Persze, áttanulmányozta a Google Kulcsszótervezőjét, és belebonyolódott a Google automatikus kiegészítésébe. De őszintén szólva, a kulcsszókutatás félelmetes, ha csak most kezdi.

A kulcsszókutatásba való belépés nem megy egyik napról a másikra. Tudnia kell, hogyan keresnek az emberek, és mire keresnek, mielőtt elkezdhetne gondolkodni a kulcsszavak feltérképezésén.

És mivel világszerte több mint 6 milliárd keresés történik naponta, honnan tudja, hol kezdje el?

Arról van szó, hogy megtalálja a felhasználó keresésének legmélyebb, legsötétebb, titkos zugait, hogy megtalálja a „megfelelő cuccot” egy „meh”-ekkel teli tálban.

Ez az a hely, ahol ez a cikk jön be. A legjobb eszközeimet osztom meg azoknak, akik javítani szeretnék SEO repertoárjukon.

Ha az első pontról indul, és nem akar úgy kinézni, mint aki 1997-ből botlott ki a kulcsszavak tömésével, olvasson tovább.

Amit az emberek keresnek

Hol keres híreket vagy felkapott témákat?

Nagyon sok kiváló eszköz segít a SEO marketingszakembereknek abban, hogy megértsék, mit és miért keresnek az emberek.

Segíthetnek megválaszolni a következő kérdéseket:

  • Mikor írjak cikket?
  • Jól teljesítene ez a cikk?
  • Ki olvasná ezt a cikket?

Hogyan találhatom meg ezeket a válaszokat?

Néhány elképesztően fantasztikus ingyenes eszközzel.

Íme 45 kedvenc eszközöm, amelyek segíthetnek a SEO nooboknak (vagy bárkinek) felfedezni, hogy mit keresnek az emberek, és miért.

1. BuzzSumo

Tehát, ha a szokásos kormányzati üvöltés nem olyasmi, amit a kulcsszókutatási eszközhöz szeretne kötni, akkor csak szűrje ki.

Vagy használhatja a BuzzSumot, például Kelsey Jones , a BuzzSumot használó Neil Patel főszerkesztője a következőket mondja:

„Szeretem a Buzzsumót, mert nemcsak azt mutatja meg, hogy milyen típusú tartalom népszerű a közösségi médiában, hanem azt is, hogy a kiadók és az ügyfeleim versenytársai mit írnak. A felület is nagyon használható, és szeretem, ha dátum és közösségi megosztások száma szerint rendezhetek. Számomra a BuzzSumo megéri mind a tartalommarketing, mind a kulcsszókutatás költségeit.”

A BuzzSumo ingyenes verziót kínál, de havi 99 dollárért frissíthet, ha értesítéseket szeretne kapni bizonyos témákról és az összes többi Jones által említett áruról.

2. SEMrush

Annak érdekében, hogy megtalálja, mit keresnek az emberek egy adott témakörben, egyszerűen írja be a kulcsszót vagy kifejezést, és figyelje meg a varázslatot.

Ez is érdekelhet:  Mik azok a keresőmotorok?

A SEMrush lekéri a kifejezésegyezésű kulcsszavakat, a kapcsolódó kulcsszavakat és az organikus keresési eredményeket.

Hung Nguyen , a SmallPDF marketingvezetője megosztja:

„Kedvenc ingyenes SEO eszközöm a SEMrush – különösen az Organic Research eszköz. Szabványos SEO-eszközként gyorsan beírhat egy URL-t, és a SEMrush megmutatja az összes kulcsszó rangsorolását az adott oldalhoz. Ami azonban egyedivé teszi, az a „SERP” opció (a Pozíciók lapon), amely minden egyes kulcsszóhoz elérhető. Ez az opció egy „pillanatképet” jelenít meg az adott kulcsszó SERP oldaláról, egy adott ország alatt. Alapvető fontosságú, hogy ne csak a kulcsszavak rangsorolását kövesse nyomon, hanem azt is elemezze, hogy a Google hogyan jeleníti meg oldalát a SERP-eken. Például lehet, hogy van egy kiemelt részlete, de a csatolt kép egy versenytársról készült. Lehet, hogy a legjobb 10-be kerül, de a Google csak az első nyolc eredményt jeleníti meg. Néha a GYIK még tovább ronthatja az oldalt. A Google azt is teszteli, hogyan nézhet meg oldalakat, például márkalogó nélkül. És ez az oka annak, hogy ez az eszköz olyan nagyszerű – ezután visszatérhet a rajzasztalhoz, és átállíthatja a javítások fontossági sorrendjét a SEO tisztításához.”

A Call Outdoors alapítója, Laurie Wilkins megosztja:

„A Kulcsszórés eszköz használatával láthatom, hogy a webhelyem milyen rangsorolással rendelkezik a többi versenytárshoz képest, akik ugyanazokat a kulcsszavakat célozzák. Ha így teszek, láthatom azokat a kulcsszavakat, amelyekre nem rangsorolnak, így az erőfeszítéseimet ugyanarra a célzásra összpontosíthatom. Ezek az információk rendkívül hasznosak kampányok és tartalmi stratégiák létrehozásában, így a webhelyem magasabb rangot érhet el a SERP-ben.

Ezenkívül a Keyword Gap segítségével azonosíthatom, hogy a legjobb versenytársak mely kulcsszavai helyezkednek el magasan, de kevés hirdetési verseny mellett. Ezt kihasználhatom egy hirdetési kampány létrehozásával, hogy nagyobb forgalmat érjek el. Egy dolog, amit szeretek az eszközben, az az, hogy megjeleníti a mobilos és asztali kulcsszavak eredményeit. Ha a mobilfelhasználók számára igyekszünk többet rangsorolni, akkor a jobb helyezés érdekében összpontosíthatunk erre az információra.”

3. Facebook

A Facebook az egyik leginkább elérhető ingyenes eszköz a felfedezett releváns témákhoz.

Ez is érdekelhet:  Mi a legjobb módja a linképítésnek 2024-ben?

Ráadásul sokan a Facebookról kapják híreiket.

A Facebook önmagában a keresőmotorja. 2013 elején a Facebook kibővítette a Graph Search szolgáltatást, hogy javítsa a kulcsszókutatást.

5. Twitter

A Twitter egy másik ingyenes eszköz, amelyet szívesen használok tartalom létrehozása előtt.

A Twitter Felfedezés szakasza egy algoritmust használ a trendek nyomon követésére, amelyeket az Ön tartózkodási helye és az Ön által követett személy alapján határoznak meg.

6. YouTube

Miután meghatározta, hogy mi a felkapott YouTube-on, összehasonlíthatja a témákat a YouTube elemzésével.

Ha a felkapott videókat a saját réséhez tudja kötni, az lehetőséget teremt arra, hogy olyan videót adjon hozzá, amely nagy potenciállal rendelkezik a YouTube-on.

7. Pinterest

Egy algoritmus segítségével személyre szabott pineket hoz létre az adott napról a keresési trendek alapján. Akár 30 különböző téma között is böngészhet.

Míg a Pinterest azért hozta létre ezt, hogy több organikus lehetőséget kínáljon a hirdetőknek, ez egy kiváló eszköz a tartalmi ötletek ötletelésénél.

8. Ubersuggest

Az Ubersuggest Neil Patel új freemium SEO eszköze, amelyről sokan beszélnek.

Andrew Cunliffe , a Second Fiddle társalapítója megosztja:

„Az Ubersuggest messze az egyik kedvenc SEO eszközünk. A könnyen használható Chrome-bővítmény betekintést nyújt az adott piacon működő kulcsszavakba, hogy alkalmazkodjon és javítson, miközben előnyt szerez a versenytársakban. Ez végső soron segít abban, hogy növeljük ügyfeleink láthatóságát, és forgalmat irányítsunk webhelyükre. Még jobb, hogy a versenytársak keresőoptimalizálási és tartalommarketing-stratégiájának visszafejtésével lényegesen kevesebb időt töltünk olyan tartalmak gondozásával, amelyeket az emberek nem fognak elérni, vagy el sem olvasnak. Az Ubersuggest használata rendkívül egyszerű, a kezdéshez egyszerűen be kell írnia egy domaint vagy kulcsszót, és mindent megad, amit tudnia kell a SEO játékának megnyeréséhez.”

9. Screaming Frog

Ez egy ingyenes eszköz, amely rendkívül áttekinthető, mivel az egész webhelyet feltérképezi, hogy megkeresse a SEO-stratégia hiányosságait.

Ez is érdekelhet:  Youtube SEO - Hogyan javíthatja YouTube-videóinak rangsorolását: 11 gyors stratégia

És nem vagyok egyedül.

Cameron Dunn , az SQRD Media fizetett keresési igazgatója megosztja:

Screaming Frog minden SEO-munka alapja. A Screaming Frog segítségével percek alatt láthatom, hogy részletesen megértsem bármely webhely „anyáit és csavarjait”. Látom a keresőmotorok által gyűjtött összes metaadatot. Gyorsan látom, hogy mi működik, de ami még fontosabb, mit kell javítani ahhoz, hogy a webhely keresőmotorokra optimalizálva legyen.”

10. Ahrefs

A SEMrush-hoz hasonlóan az Ahrefs egy mindent az egyben SEO-eszköz , amely végigvezeti Önt a webhely auditján, figyelemmel kíséri a versenytársakat, kiépíti a kulcsszókutatást, azonosítja a legjobban teljesítő tartalmat és még sok minden mást.

12. GTMetrix

A GTMetrix egy ingyenes online SEO eszköz , amely elemzi az oldalsebesség teljesítményét.

Mivel az elmúlt években a webhely sebessége a keresőoptimalizálók számára a legfontosabb prioritás volt, létfontosságú, hogy tudja, hol áll webhelye.

De ez a kulcs a több teszt futtatásához és a webhely különböző oldalaival való kísérletezéshez. Teljesítménye a nap folyamán a látogatók számától függően változik, ezért mindenképpen tesztelje.