A SEO esetében a kulcsszavak továbbra is számítanak. Olvassa el, miért kell a SEO kulcsszavaknak lennie a tartalom alapjául a keresők igényeinek kielégítése és kielégítése érdekében.

Továbbra is fontosak a kulcsszavak a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából?

A kulcsszavak egyáltalán számítanak a Google számára?

A rövid válasz: Abszolút.

A hosszabb válasz: Olvass tovább.

Mik azok a SEO kulcsszavak?

A SEO kulcsszavak az egyes szavaktól az összetett kifejezésekig terjednek, és a webhely tartalmának tájékoztatására szolgálnak a releváns organikus keresési forgalom növelése érdekében.

Közönsége ezeket használja, amikor a márkához kapcsolódó valamit keres.

Ha hatékonyan kutatják és optimalizálják, a kulcsszavak csatornaként működnek, hogy összekapcsolják a célközönséget a webhelyével.

De nem „halottak” a SEO kulcsszavai?

Függetlenül attól, hogy hallotta ezt már néhányszor, vagy az első még csak most jön, a „Kulcsszavak halottak” egy olyan kifejezés, amely továbbra is bejárja magát a SEO körökbe.

Ahelyett, hogy lábujjhegyen e mellett az ismétlődő, bináris, gyakran kattintás-csali motivált állítások körül forognánk, nézzünk szembe vele.

A SEO világában számos fejlemény miatt ez az állítás felkavart a hibernációból, de négy fő dolog jut eszünkbe.

1. „A kulcsszavak (nincs megadva).”

Ha teljesen új a SEO területén, meglepheti, hogy az organikus kulcsszavak egykor könnyen elérhetőek voltak a Google Analytics, az Adobe Omniture vagy bármely más elemzési platformon.

A dolgok azonban 2010-ben megváltoztak, amikor a Google csendesen lépéseket tett a kulcsszóadatok eltávolítására . 2011 végétől a következő évig az organikus kulcsszavak láthatóságának jelentős része megszűnik.

Nem tart sokáig, amíg a legfontosabb kulcsszó-illesztőprogram minden webhelynél a „(nincs megadva)” lesz.

Miután elveszítettük a SEO kulcsszavak láthatóságát, és látszólag vakon repültünk, sokan gyorsan megírták a nekrológot a kulcsszavakhoz.

De mi volt valójában más?

Végül is az emberek továbbra is ugyanazt keresték, és a Google nem változtatta meg a tartalmaink értelmezését.

Mindannyian hallottuk már: „Ha egy fa kidől az erdőben, és senki sem hallja, ad ki hangot?”

Ez ugyanaz.

Semmi sem volt másként; egyszerűen nem voltunk a közelben.

A lényeg : A kulcsszavak nem haltak meg. A követésük régi módja az.

2. „Az AI és az NLP a kulcsszavakat elavulttá tette.”

Egy másik alkalommal megkérdőjelezték a kulcsszavak érvényességét, amikor a Google 2013-ban újraépítette az algoritmusát .

Nevét gyors és pontosságáról kapta, így a Hummingbird segített a Google-nak jobban megérteni a keresési szándékot, különösen az összetett és társalgási célú kereséseknél.

2015-ben a Google beépítette az AI-vezérelt rangsorolási tényezőt, a RankBraint a keverékbe, hogy tovább javítsa lekérdezésértelmezési képességeit.

Előtte a „milyen pizzázók szállítanak a közelemben?” kifejezésre. elküldi a Google-t olyan tartalom keresésére, amely megfelel ezeknek a feltételeknek.

A RankBrain után a Google ezeket a kulcsszavakat kontextuális jelzésként használja, hogy megtudja, mit is akarunk valójában, és gyakran átírja a lekérdezést a színfalak mögött (pl. „pizza házhozszállítás 66062”).

Ha tudjuk, hogy a Google felülvizsgálja keresési lekérdezéseinket, úgy tűnhet, hogy hasznosságuk már elavult.

De valójában a Google okosabb lett azzal, amit nyújtottunk.

Valójában, mivel a Google több árnyalatot ismer, és jobban fel van szerelve arra, hogy összekapcsolja az általunk használt nyelvet valódi keresési szándékunkkal, vitatható, hogy a kulcsszavak még fontosabbá válnak.

Ez minden bizonnyal igaz a BERT-re.

A BERT 2019 végén került bele a Google algoritmusába.

A bevezetése előtti egy évben a BERT az NLP iparági szabványává vált, mivel képes hatékonyan elvégezni a legkülönfélébb nyelvi számításokat.

Elmúltak azok az idők, amikor a Google figyelmen kívül hagyja a „stop szavakat”.

Most minden egyes szó a keresésben (és a használat pontos sorrendje) számít.

És mivel ez fontos a Google számára, nem kellene, hogy fontos legyen nekünk?

A lényeg : A kulcsszavak nem haltak meg. A Google korábbi értelmezési módja az.

3. „A hangalapú keresés használhatatlanná tette a kulcsszavakat.”

Ahogy a hangalapú keresés az alkalmanként használt újdonságból a keresési szokásaink alapjává nőtte ki magát, sokan kíváncsiak voltak, mit jelent ez a kulcsszavakra.

Mindannyian tudtuk, hogy a hangalapú keresés hatással van a kulcsszavakra, de vajon megölte őket?

Hosszan tartóak lettünk

Aközött, hogy (tudat alatt) felkaptuk a Google megnövekedett tolmácsolási készségeit és kommunikációs hajlamainkat a beszéd és a gépelés során, nagyon beszélgetőképes és részletes keresőkké váltunk.

Régen, ha meg akartuk tudni, ki volt Brad Pitt első felesége, gondolatainkat keresőbarát lekérdezésbe fordítottuk, például „Brad Pitt feleségei”.

Most egyszerűen elmondjuk a Google-nak, hogy mit akarunk: „ Ki volt Brad Pitt első felesége? ”.

Ez az egyik fő oka annak, hogy a keresések 15%-áról a Google korábban soha nem hallott minden egyes nap.

Tehát bár ez óriási győzelem volt a keresők számára, kihívások elé állította a SEO szakembereket.

Például nehéz megállapítani, hogy mely kulcsszavakra kell figyelni, ha a forgalom jelentős részét olyan kulcsszavak irányítják, amelyekre korábban ritkán, vagy egyáltalán nem kerestek rá.

De ez visszanyúlik a „(nincs megadva)” érvhez.

Csak azért, mert nyomon követésünk tökéletlen, még nem jelenti azt, hogy a kulcsszavak jelentősége semmilyen módon csökken.

Kihagyjuk a fontos kulcsszavakat

Tudtad, hogy a hangalapú keresés révén megtudhatod, mikor jelent meg Scarlett Johansson első albuma egy olyan lekérdezésből, amely nem tartalmazza a nevét vagy az albumának nevét? (Megjegyzés: Tudtad, hogy Scarlett Johanssonnak van albuma?)

A Google megérti a kontextus szempontjait, nem csak a keresésen belül, hanem a karakterláncok között is.

Tehát valóban számítanak-e a kulcsszavak, ha elhagyja a döntő fontosságú részeket, és mégis megkapja, amit akar?

Természetesen!

Ez csak arra kényszerít bennünket, hogy hátralépjünk, és a nagyobb képet nézzük, ahelyett, hogy légüres térben vizsgálnánk meg az egyes kereséseket.

A lényeg : A kulcsszavak nem haltak meg. A keresés egyetlen módja a gépelés.

4. „A Kulcsszótervező bebizonyította, hogy a kulcsszavak nem is annyira különböznek egymástól.”

A Google Kulcsszótervező eszköze 2014-től kezdődően , és két évvel később egy fokozatot felpörgett , elkezdte csoportosítani a köteteket hasonló kifejezésekre.

Ahelyett, hogy az A kulcsszóra havonta 100-szor, az A1 kulcsszóra pedig havonta 50-szer keresne, mindkettő 150-et mutatna.

A Google ennek az oka annak biztosítása, hogy „ne maradjon le a potenciális ügyfelekről”, és hogy „maximalizálja annak lehetőségét, hogy hirdetései megjelenjenek a releváns kereséseknél”.

Ez is érdekelhet:  Mik azok a keresőmotorok?

Ez a magyarázat minden bizonnyal azt sugallja, hogy a kereső szándéka nem nagyon változik a szorosan kapcsolódó kifejezések között.

Úgy tűnt, hogy a lépés megerősítette azt az elképzelést, hogy a SEO-szakembereknek nem a kulcsszavakkal, hanem a témákkal kell foglalkozniuk.

Ez azonban nem magyarázza meg, hogy a Google-keresés miért változtatja meg gyakran jelentősen az olyan kulcsszavakra vonatkozó találatokat, amelyeket a Google Kulcsszótervező elég szinonimának tart ahhoz, hogy egyesítsék.

Végső soron a Kulcsszótervező egy PPC-eszköz.

Nem kell összeesküvés-elmélet hívének lenni ahhoz, hogy megértse, hogyan lehet pénzügyileg motivált döntés a PPC-licitálók kulcsszó szerinti célzásuk kiterjesztésére kényszeríteni.

A lényeg : A kulcsszavak nem haltak meg. De a Google kulcsszómutatói akár az is lehetnek.

Miért olyan fontosak a kulcsszavak a SEO szempontjából?

A kulcsszavak több okból is fontosak a Google és a SEO szakemberek számára, de itt van két nagy dolog.

  • A kulcsszavak támpontokat adnak számunkra, hogy kik az emberek, és mit akarnak, így jobban kielégíthetjük igényeiket.
  • A kulcsszavak „távlatot” biztosíthatnak, amely felé a marketingesek tartalmukat célozhatják.

A kulcsszavak nyomok

A kulcsszavak fontossága a SEO-ban részben az azon kívüli fontosságuknak köszönhető.

Felejtsd el egy percre a kulcsszavakat, a helyezéseket, a forgalmat vagy akár a webhelyedet.

Ha ismerné ügyfelei valódi érzéseit, hogyan működtetné másképp a vállalkozását? Mennyire lennének hatással ezek a betekintések az Ön marketingstratégiájára?

Seth Stephens-Davidowitz „Mindenki hazudik” című könyvében megosztja megállapításait arról, hogy mit árul el a keresési viselkedés az emberi pszichológiáról.

Amikor egy fókuszcsoportban veszünk részt, felmérést végzünk, vagy válaszolunk valamire a Twitteren, mindannyian hajlamosak vagyunk hagyni, hogy válaszainkat befolyásolja, hogy mások hogyan érzékelik azokat.

Mi van, ha keresünk?

Az anonimitás és a rengeteg információhoz való azonnali hozzáférés kombinációja megnyitja az utat a hamisítatlan betekintés előtt, hogy mit is szeretnénk valójában.

Ez egy adatvezérelt igazság szérum

Lényegében a kulcsszókutatás egy hatékony piackutatási eszköz, amely sokféleképpen hasznosítható, nem csak a webhelyek tartalmáról.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozhassa ki a kulcsszavakból, túl kell tekintenie az explicit, szó szerinti fordításon, és fel kell vennie az implicit nyomokat is, hogy megtudja az egyes kulcsszavak valódi szándékát.

Példaként nézzük a [legbiztonságosabb babaágyak 2020] lekérdezést.

 

Explicit vs. implicit kereső szándék

Explicit információ Implicit információ
Aggódik a biztonság miatt Valószínűleg elsőszülők
Több kiságy közül szeretne választani Szeretné tudni, hogy mitől biztonságos/nem biztonságos a kiságy
2020-ban megjelent cikket keresünk Megérti, hogy a biztonsági szabványok idővel változnak
Kutatási fázisban, jövőbeli vásárlási szándékkal
Esetleg egyéb óvodai cikkek vásárlása folyamatban van
A biztonság fontosabb lehet, mint a költségek vagy az esztétika
Valószínűleg a kiságyak listáját keresi biztonsági intézkedések szerint

A kulcsszavak olyanok, mint a személyek

A személyek telitalálatként működnek.

Nem csak ezekre törekszünk, de azáltal, hogy megcélozzuk őket, feltesszük magunkat a sikerre.

Nem mintha csak az 54 éves Betty nevű nőket akarnám piacra dobni, akiknek 401(k) van, és hamarosan üres fészkelők lesznek.

De ez a fokú részletesség és fókusz segít abban, hogy a megfelelő embercsoportot vonzzam.

Ellenkezőleg, ha nincs összpontosításod, és megpróbálsz mindenkit megszólítani, valószínűleg üres kézzel fogsz távozni.

Ez egy gyönyörű paradoxon – a célközönség kizárólagossága gyakran közvetlenül összefügg a tényleges közönség méretével, és fordítva.

Ugyanez a helyzet a kulcsszavakkal.

Ha gyorsan belepillant a Google Search Console keresési lekérdezési adataiba, megtudhatja, hogy soha nem csak egy kulcsszóról van szó.

Ha azonban minden oldalhoz egy elsődleges kulcsszó-célzást választ, akkor a megfelelő irányt és perspektívát fogja megadni a megfelelő közönség megragadásához a kapcsolódó keresések sokaságából.

Melyek a leggyakoribb SEO kulcsszótípusok? (példákkal)

A kulcsszavak többféleképpen kategorizálhatók és címkézhetők különböző okokból.

Íme a SEO kulcsszavak leggyakoribb típusai és példái.

Márkás és márka nélküli kulcsszavak

A márkával ellátott keresési kifejezések a lekérdezésben szereplő márkát tartalmazzák.

Ez magában foglalhatja a hivatalos márkaneveket, az elgépeléseket, a márkaneveket, a márkaneveket vagy a szlogeneket, az anyavállalatokat vagy bármi mást, amely nyilvánvaló márkakeresési szándékkal rendelkezik.

A márka nélküli vagy nem márkás kifejezések minden egyéb kulcsszó, amelyet figyelembe vehet.

A márka nélküli kifejezések gyakran az ügyfél problémáját vagy az Ön üzleti ajánlatát írják le.

Egyes vállalkozások nem elkülönült nevekkel rendelkeznek, ami megnehezítheti ezt a körülhatárolást.

Például a „Kansas City Zoo” kifejezésre való keresés márkajelzéssel vagy márka nélküli, ha az állatkert neve… Kansas City Zoo?

A márkás kifejezések általában hozzák a legnagyobb konverziós forgalmat, mivel a kereső már rendelkezik bizonyos szintű márkaismerettel és (gyakran) affinitással.

Példák:

  • Márkanév: Houston Rockets
  • Márka nélküli: minden idők egyértelműen legnagyobb kosárlabda-szervezete

Mag és oldalspecifikus kulcsszavak

A kezdőszavak a kulcsszókutatási folyamat nyilvánvaló, kezdeti listája a szavaknak, amelyekkel kezdi.

Úgy viselkednek, mint a magvak, amelyeket „elültetsz”, hogy növeld a listádat.

A kezdőszavak gyakran relevánsak webhelye nagy részére, ha nem az egészre.

Az oldalspecifikus kulcsszavak általában a kulcsszókutatási folyamat későbbi szakaszában találhatók meg, és csak egyetlen oldalra vagy oldalcsoportra vonatkoznak.

Példák a Home Depotra:

  • Vetőmag: lakberendezési bolt
  • Oldalspecifikus: fedélzeti építési kellékek

Head kontra hosszú farok kulcsszavak

A legnagyobb keresési igényűeket fejkifejezéseknek nevezzük.

Ezzel szemben a viszonylag alacsony keresletűeket hosszú farkúaknak tekintik.

Miért?

Ha grafikonon ábrázolja őket, a fejkifejezések gyorsan kiesnek a kulcsszavak teljes számát tekintve, míg a kevésbé keresett kifejezések úgy tűnik, hogy örökké tartanak.

A grafikon közepét gyakran találóan „középsőnek” vagy „darabos középnek” (vagy törzsnek) nevezik.

Mivel a keresések 15%-a minden nap új a Google számára, nem lehet meglepő, hogy a legtöbb keresési lekérdezést hosszú farkúnak tekintik, még akkor is, ha az egyes hosszú farkú lekérdezésekre nagyon ritkán kerül sor.

A fej és a hosszú farok kulcsszavak általában a következő eltérő jellemzőkkel rendelkeznek.

A hangerőn kívül azonban ezek egyike sem abszolút.

Korrelatív különbségek a fej és a hosszú farok kulcsszavai között

Fej Hosszú farkú
Nagy keresési mennyiség Alacsony keresési mennyiség
Magas rangú verseny Alacsony rangú verseny
Alacsony konvertáló forgalom Magas konvertáló forgalom
Néhány szó Sok szó
Legfelső szintű oldalakhoz a legjobb Alsó szintű oldalakhoz a legjobb
Több keresési szándék Egyedi keresési szándék

Példák:

  • Vezető: Bob Dylan
  • Hosszúfarkú: Ki Jakob Dylan apja?
Ez is érdekelhet:  A sikeres SEO kulcsa

Elsődleges és másodlagos kulcsszavak

A „célzott” vagy „fókusz” címkével is ellátott elsődleges kulcsszavak a legfontosabb kulcsszavak leírására szolgálnak.

Ezek a kifejezések a teljes webhely vagy egyetlen oldal kontextusában is használhatók.

A másodlagos (más néven „harmadfokú” vagy „támogató”) kulcsszavak magukban foglalják az összes többi, Ön által megcélzott és/vagy felhasznált kulcsszót.

Egyes összefüggésekben a másodlagos kifejezések azok, amelyekre lazán optimalizál, de egyszerűen nem tekintik őket kiemelt fontosságúnak.

Más forgatókönyvekben a másodlagos kulcsszavak szemantikai vagy hosszú távú támogatásként működnek, hogy a legtöbbet hozza ki az elsődleges kulcsszó szerinti célzásból.

Példák az előfizetéses borotvakészlet termékoldalára:

  • Elsődleges: borotvakészlet előfizetés
  • Másodlagos: havi, borotva, ingyenes próba, egyedi

Lépés-, szakasz- vagy fázisalapú kulcsszavak

A keresőoptimalizálók gyakran azt javasolják, hogy a kulcsszavakat marketingcsatorna vagy ügyfélút szerint kategorizálják.

Ez segíthet abban, hogy minden kritikus ponton megcélozza az ügyfeleket.

Egyes kategóriák csoportjaiban a márka áll a középpontban (pl. ismertség, megfontolás, konverzió, megtartás), míg mások inkább vevőközpontúak (pl.: nincs tudomása, problématudata, megoldástudatos, márkatudatos).

Hasonlóképpen, egyesek egyszerűen meghatározzák a fogyasztó cselekvés-orientált gondolkodásmódját (pl. navigációs, információs, tranzakciós).

Példák:

  • Tudatosság: 30. születésnapi parti ötletek
  • Figyelem: Las Vegas-i utazási vélemények
  • Átalakítás: repülő- és szállodacsomagok Las Vegasba
  • Megtartás: Mandalay Bay hűségprogram

Globális és helyi kulcsszavak

Használatától függően a helyi kulcsszó két dolgot jelenthet:

  1. A kereső földrajzilag a közelben keres valamit: ez lehet nagyon egyszerű, például „könyvtár a közelemben” vagy „2 hálószobás bérlés Phoenixben”, vagy finomabb, mint „éttermek” vagy „Mikor zár be a Whataburger?”.
  2. A kereső nagy valószínűséggel egy bizonyos területen tartózkodik: Például: „Miért változtatta meg Oklahoma Joe a nevét?” helyi kifejezésnek tekinthető, mert jó eséllyel a kereső Kansasból vagy Missouriból származik. Miért? Ez az egyetlen két állam, ahol ez a kivételes grillező otthont ad. Egyébként ma már Joe’s Kansas City BBQ-nak hívják, ha véletlenül a városon keresztül jön.

Példák:

  • Helyi: 2 hálószobás bérlet Phoenixben
  • Globális: Megéri a bérlők biztosítása?

Közönségtípus kulcsszavai

Ritkán azonosítja magát valaki a keresés során.

Mikor kezdett utoljára keresést a következővel: „XX éves, főiskolát végzett digitális marketingszakember vagyok, aki [a keresés többi részét] keresi”?

Ki fogok állni, és azt hiszem, ez még soha nem történt meg.

Azonban a „ki” a kereső mögött gyakran megtalálható a lekérdezés implicit információiban.

Míg szinte egyetlen lekérdezést sem keres kizárólag egy csoport, sok esetben erősen torzulnak egyetlen közönség.

Az egyik legjobb módja annak, hogy megtudja, ki keres egy kifejezést, ha rákeres a Google-ra, és megnézi az eredményeket. Ezután kérdezd meg magadtól, hogy a legjobb eredmények kihez szólnak.

Ha a Google feladata, hogy megadja a keresőnek, amit akar, akkor a lekérdezés legjobb eredményeinek célközönsége ugyanaz a közönség kell legyen, mint aki kitöltötte a lekérdezést.

Példák:

  • Beteg: A cukorbetegség örökletes?
  • Orvos: T2DM kezelési algoritmus

Örökzöld vs. Aktuális kulcsszavak

Az örökzöld kulcsszavak állandó keresési mennyiséget mutatnak, időbeli eltérésekkel.

Másrészt az aktuális kulcsszavak vagy szezonálisak (pl. Valentin-napi ajándékötletek), felvillanók (pl. covfefe), vagy következetesen relevánsak (pl. Taylor Swift).

Egyes örökzöld kulcsszavak aktuálissá válhatnak, ha egy esemény kulturálisan relevánssá teszi őket, például egy híresség váratlan halála után közvetlenül vagy egy város keresése, amikor a világbajnokságot rendezik.

A Google gyakran előnyben részesíti az új tartalmat az aktuális kulcsszavakhoz, mert a „lekérdezés frissességet érdemel”.

Az emberek szeretnek örökzöld tartalmat létrehozni, mert ez alacsony befektetés lehet az általa termelt hosszú távú értékhez képest.

A verseny és a kezdeti költségek azonban gyakran meredekek.

Ezzel szemben az aktuális tartalom vonzó, mert alacsonyabb a belépési költsége, gyengébb a verseny, és azonnali értéket biztosít – ennek az értéknek azonban rövid az eltarthatósága.

Példák:

  • Örökzöld: hogyan lehet tudni, hogy terhes vagy
  • Aktuális: filmvetítések ezen a hétvégén

Kulcsszavak vs

Amikor a feleségemmel a piacon voltunk egy egyszeri takarításért, a kritériumaink valószínűleg megfeleltek az elvárásoknak:

  • Mennyi munka mennyibe kerül?
  • Használnak természetes termékeket?
  • Jó kritikákat kaptak?
  • Rugalmasak az időzítésben?

Azonban minden bizonnyal kulcsszerepet játszott az, hogy a cégek milyen érzéseket keltettek bennünk , még ha ez többnyire tudatalatti is volt.

Ebben az esetben a tartalom, amely arra késztetett bennünket, hogy elgondolkodjunk azon, hogy mennyi időt akarunk megtakarítani, hogyan lesz ez eggyel kevesebb dolog, amin hangsúlyoznunk kell, még a friss ház illata is, amikor beléptünk az ajtón – valószínűleg szerepet játszott. végső döntésünkben.

Neocortexünkkel keresünk, de gyakran a hüllő- és paleopallium agyunk hozza meg a döntéseket .

Sara Howard egy autóvásárlás példáján keresztül írja le a gondos szavakat.

Beépítené a „megbízható garanciát” egy új jármű keresésébe? Valószínűleg nem.

Szeretné tudni, hogy a garancia megbízható-e, ha már az oldalon van? Teljesen.

Röviden, a carewords olyan alacsony vagy egyáltalán nem forgalmat generáló kifejezések, amelyek növelik a webhely elköteleződését és a meglévő forgalom konverzióit.

Példák:

  • Kulcsszavak: wet bar ötletek pincébe
  • Figyelmeztetések: borrajongó, bőséges tárolóhely, egyszerű, vendéglátó, tartós, beszélgetős darab, évjárat, hangulatos

Hogyan válasszuk ki a megfelelő kulcsszavakat?

Ez a téma önmagában is élhetne egy posztban, aminek sokszor van.

Itt van egy nagyszerű forrás a kezdéshez.

Ez a folyamat az Ön igényei és korlátai alapján rendkívül méretezhető. Négy vagy negyven órát is igénybe vehet, és több mint 250 dollárt költhet szerszámokra, vagy semmire.

Habár nagyon javaslom, hogy alaposan kutasson és kísérletezzen ezzel a témával, ha komolyan szeretné csiszolni a mesterségét, íme egy gyors bevezető a SEO legjobb kulcsszavainak megtalálásához.

1. Ne kezdje a kulcsszavakkal.  Mielőtt felveszi a SEO kalapját vagy akár a marketing kalapját, csak legyen ember. Ismerje meg ügyfeleit az ügyfelektől. Mielőtt belemerülne az eszközökbe és a táblázatokba, próbáljon valódi empátiát és megértést szerezni az Ön által kiszolgált ügyfelek és az általuk képviselt nézőpontok iránt.

2. Hozzon létre egy kezdőkulcsszó-listát.  Az első lépésben szerzett tapasztalataival, valamint azzal kapcsolatban, hogy hol találkoznak ügyfelei igényei és vállalkozása megoldásai, készítsen ötletbörze egy kezdeti listát azokból a szavakból és kifejezésekből, amelyek hatékonyan írják le alapvető ajánlatait.

Ez is érdekelhet:  Ecommerce SEO - Termékoldalak keresőoptimalizálása

3. Gyűjtse össze az aktuális kulcsszóadatokat (ha már létezik webhelye).  Készítsen listát arról, hogy mi vezet jelenleg (és majdnem) forgalmat webhelyére. Íme néhány kulcsszó-rangsoroló eszköz, amelyek segíthetnek ebben a fázisban:

4. Bővítse ki a listát különböző kulcsszóeszközök segítségével.  Bővítse az 1–3. lépésben összeállított listát új kulcsszócsoportok, szinonimák, gyakori módosítók és long-tail permutációk keresésével. A fent felsoroltakon túl ezek a SEO kulcsszóeszközök tökéletesek a lista bővítésére vonatkozó javaslatokhoz:

5. Csoportosítsa a kifejezéseket keresési szándék szerint.  Kategorizálja kulcsszavait úgy, hogy az egyszerű és hasznos legyen Önnek és bárki másnak, aki esetleg átnézi őket. Ezt megteheti közönségtípus, téma, a csatorna fázisa szerint, vagy bármilyen más, az Ön számára érthető módon.

6. A kulcsszavak hozzárendelése a tartalomhoz.  Válasszon ki 1-4 elsődleges kulcsszót a célzáshoz minden oldalon a kulcsszó nehézsége, relevanciája és keresési mennyisége közötti gondos egyensúly alapján (az organikus kattintási arány figyelembevételével). Miután ezeket meghatározta, keresse meg a szemantikailag kapcsolódó és hosszú végű módosító kifejezéseket, amelyek támogatják elsődleges kulcsszavait.

7. Csináld újra az egészet.  A kulcsszóstratégia megvalósítása után a Google-nak volt ideje reagálni, és Ön elegendő adatot tudott gyűjteni, öblíteni és megismételni. Nem hiába hívják keresőoptimalizálásnak .

Hogyan használja a kulcsszavakat webhelye optimalizálásához?

Hasonlóan a kulcsszavak kiválasztásához, a webhely kulcsszavakra való hatékony optimalizálása a saját blogbejegyzésén alapulhat.

Íme azonban néhány tipp a kezdéshez.

Hol lehet kulcsszavakat hozzáadni egy weboldalhoz

  • URL-ek: az URL-ek ritkán változnak, jól láthatóak, és az egész oldalt leírják. Emiatt a Google némileg értékeli, amit mondanak.
  • Statikus tartalom: A keresőmotorok egyre jobban képesek feltérképezni a dinamikus tartalmat. A statikus tartalom szinte garancia az indexelésre.
  • Címcímkék: A címcímkék befolyásolják a helyezést és az átkattintási arányt (CTR), és ha hatékonyan írják, a kulcsszavak mindkettőben segíthetnek.
  • Meta leírás címkék: A címcímkékkel ellentétben a meta leírások nem befolyásolják a Google rangsorolását. Ezek beillesztése azonban növelheti a CTR-t.
  • A leglátványosabb tartalom: A Google feladata, hogy úgy értse a tartalmat, ahogyan mi. Az oldal tetején található H1 címke sokkal több szemgolyót kap, mint az alján található tartalom. Legyen szó fejléccímkéről, korai szövegtörzs-másolatról vagy félkövér kifejezésről, a leglátványosabb tartalom általában a leginkább befolyásolja a SEO-t.
  • Belső linkek és környező tartalom: A kulcsszavak beépítése az oldalára mutató linkek horgonyszövegébe segít megmutatni a Google-nak, hogy miről szól az oldal. Hasonlóképpen, az oldalára mutató közeli horgonyszöveg tartalom is számít a Google számára, és kisebb mértékben a céloldal leírására szolgál.
  • Kép- és videófájlnevek: Ahelyett, hogy telefonja alapértelmezett nevet adna képének vagy videójának, amely általában valami véletlenszerű és értelmetlen dolgot tartalmaz, adjon egy leíró nevet egy releváns kulcsszó használatával.
  • Kép altattribútumok: Az Alt címkék nemcsak befogadóbbá teszik webhelyét látássérült közönsége számára, hanem jobb képet adnak a Google-nak a képről. Adjon meg kulcsszavakat, ha szükséges.
  • Képcím attribútumok: A képcímek nem működnek egyformán minden böngészőben, ezért előfordulhat, hogy a Google nem helyez túl nagy súlyt erre a tartalomra. Ha azonban van lehetőség a kulcsszavak kecsesen beillesztésére, akkor hajrá.
  • ARIA címkék: Az ARIA címkék hasonlóak az alt attribútumokhoz, mivel segítik a webhely tartalmát hozzáférhetőbbé tenni a fogyatékkal élők számára. ARIA-címkéket használhat bizonyos típusú dinamikus tartalmakon, interaktív tartalmakon, háttérképeken stb.
  • Videófeliratok és/vagy átiratok: Egyes videók rendkívül releváns kulcsszavakat tartalmaznak, de a Google-nak fogalma sincs. Győződjön meg arról, hogy a hallottak és látottak bekerülnek az indexelhető feliratozásba vagy átiratba.
  • Sémajelölés: A séma segít kontextus hozzáadásával a tartalomhoz. Adott esetben jelölje meg kulcsszavait a legmegfelelőbb sématulajdonságokkal, hogy elkerülje a Google-ra vonatkozó találgatásokat.

Kulcsszóintegrációs tippek

  • Ne vigye túlzásba: a túlzott optimalizálás (vagy „kulcsszótömés”) valódi dolog. Elutasíthatja ügyfeleit, és elküldheti a Google kutya (vagy Panda ) házába. A fenti területek mindegyikét automatizálták, kihasználták és elrontották. Kérdezd meg magadtól, hogy ez segít-e vagy árt a felhasználói élménynek. A válasz alapján hozza meg a döntését.
  • Hagyja figyelmen kívül a meta kulcsszavak címkét: A meta kulcsszavak címkére kevés figyelmet fordítanak a fő keresőmotorok, ha egyáltalán nem. Ne vesztegesse az idejét itt.
  • Ne optimalizáljon minden oldalt légüres térben: Hacsak nincs egyoldalas webhelye , a kulcsszó szerinti célzást úgy kell megvizsgálnia, hogy az összes oldalt kontextusba helyezi. Ez megóv minden olyan hiányosságtól vagy kulcsszó-kannibalizálástól , amely akkor fordulhat elő, amikor az egyes oldalakon dolgozik egy silóban.
  • Teszteljen mindent: Ha lehetősége van arra, hogy rengeteg oldalt tartalmazó webhelyeken dolgozzon, akkor tökéletes alkalom nyílik arra, hogy néhány értékes tesztet állítson fel a technikák csiszolásához.

Mikor nem számítanak a kulcsszavak?

Honnan tudjuk, hogy a kulcsszavak mindig számítanak?

Valójában ezt nem lehet tudni, de az ebben az útmutatóban megosztott alapvető érvek közül sok ugyanaz már több mint egy évtizede, és nem mutatják az elfordulás jeleit.

Ezzel együtt azt hiszem, elmondhatom önnek, hogy a következő alkalommal, amikor „a kulcsszavak halottak”, vadul ugrálnak majd a SEO visszhangkamrái körül. Larry Page nem csak azt akarta, hogy a Google emberi szinten legyen, hanem azt is, hogy emberfeletti legyen .

A Google Discover (korábban Google Asszisztens és Google Feed) bevezetése bepillantást engedett az elkövetkezendő dolgokba: a Google anélkül keres rá, amit akarunk.

Ha a Google keres minket, akkor is számítanak a kulcsszavak?

Igen, és itt van miért.

Tegyen meg egy szívességet, és vessen egy pillantást keresési előzményeire .

Kezdje azzal, hogy nézze meg az egy hónappal ezelőtt végzett kereséseit.

Most nézzük a tavalyi évet.

Mi volt 5 évvel ezelőtt?

Anyukám mindig azt mondta, hogy „senki nem költözik be”, és bár vitatható lehet, hogy az idő múlásával változni tudunk, az kétségtelenül változik, ami iránt érdeklődünk.

A Google Discover csak az általunk adott valós idejű adatbevitel miatt működik, különösen amiatt, amit keresünk.

Ellenkező esetben az előrejelzés relevanciája sorvadna.

Tehát mikor nem számítanak a kulcsszavak?

Nem vagyok benne biztos, de nem ma.