Mélyebbre ásson az EEAT-ben – konkrétan mit jelent, miért fontos a keresőoptimalizálás szempontjából, valamint tippek, hogyan használhatja előnyére.

A Google a közelmúltban egy extra „E” betűvel egészítette ki az EAT keresési minőségi szabványait, hogy a tartalom hasznos és releváns legyen .

Az extra „E” az „élményt” jelenti, és megelőzi az eredeti EAT koncepciót – szakértelem, tekintély és megbízhatóság.

Tudjuk, hogy az EAT már akkor is kiemelt jelentőségű volt. Hyung-Jin Kim, a Google keresési alelnöke megerősítette ezt az SMX Nexten : 

„Az EAT egy sablon az egyes webhelyek értékeléséhez. Minden egyes lekérdezésre és minden egyes eredményre megtesszük. Ez minden tevékenységünkre kiterjed.”

A Google SERP-jein való rangsoroláshoz tartalmi stratégiájában be kell mutatnia az EEAT-t.

Ez az átfogó áttekintés mélyebbre fog ásni az EEAT-t – konkrétan mit jelent, miért fontos a SEO számára, és hogyan használhatja fel saját előnyére.

 

Miről lesz szó ebben a cikkben:

  • EEAT: Mit jelent a SEO számára, és miért fontos?
  • Az EEAT bemutatása a Google-nak.
  • Az EEAT szintjei.
  • SEO tippek az EEAT eléréséhez.

EEAT: Mit jelent a SEO számára, és miért fontos?

A bizalom a tapasztalat, a szakértelem és a hitelesség bizonyításával érdemelhető ki, a Google keresési minőségi minősítői irányelvei szerint.

 

Minőségi jelként az EEAT több mint ésszerűnek tűnik. Hiszen a való világban megbízunk olyan forrásokban, akik képzettek, és szívesebben kapnának információt vagy tanácsot tekintélyes emberektől.

A Google tökéletes példát mutat erre a Google Keresőközpont Blogjában , rámutatva arra, hogy ha adózási információkat szeretne találni, akkor könyvelési szakértő által készített tartalmat szeretne látni.

Egy adótanácsadó vagy könyvelő nagyon kívánatos forrás lenne, mivel rendelkeznek tapasztalattal, szakértelemmel és tekintéllyel a témában, ezért bízunk abban, amit mondanak. Biztosak lehetünk abban, hogy pontos és megalapozott információkat kapunk.

A Google pontos információkat szeretne nyújtani felhasználóinak, ezért ahhoz, hogy a SERP-ben elterjedjen, és webhelye az első helyre kerüljön, be kell mutatnia az EEAT-t.

Az EEAT bemutatása a Google-nak

A SEO nagymértékben elszámoltatható az EEAT szabványainak való megfeleléshez szükséges dolgok biztosításáért, de mit jelent ez pontosan, és hogyan bizonyítja tapasztalatát , szakértelmét, tekintélyét és megbízhatóságát?

A jó hír az, hogy a legtöbb lelkiismeretes webhely-adminisztrátor, keresőoptimalizáló és marketingcsapat már most megteszi, amit kell, és fejleszti az EEAT-t.

A Stanford Persuasive Technology Lab több mint 4500 résztvevővel végzett hároméves kutatás alapján 10 irányelvet állított össze a webes hitelesség növelésére.

  1. Könnyítse meg a webhelyén található információk pontosságának ellenőrzését.
  2. Mutassa meg, hogy webhelye mögött valódi szervezet áll.
  3. Emelje ki a szervezetében, valamint az Ön által nyújtott tartalommal és szolgáltatásokkal kapcsolatos szakértelmet.
  4. Mutassa meg, hogy őszinte és megbízható emberek állnak webhelye mögött.
  5. Könnyítse meg a kapcsolatfelvételt.
  6. Tervezze meg webhelyét úgy, hogy az professzionálisan nézzen ki (vagy megfeleljen a célnak).
  7. Tegye könnyen használhatóvá és hasznossá webhelyét.
  8. Gyakran frissítse webhelye tartalmát (legalább mutassa meg, hogy nemrégiben felülvizsgálták).
  9. Használjon visszafogottságot bármilyen promóciós tartalommal (pl. hirdetések, ajánlatok).
  10. Kerülje el a hibák minden típusát, bármilyen kicsinek is tűnnek.

– Stanford Web hitelességkutatás

Ha a fentiek nem azt kiabálják, hogy „Légy ember, törődj a felhasználókkal és a webhelyélményeddel”, akkor nem tudom, mit csinál.

Bontsuk le az EEAT-t, és nézzük meg, hogyan befolyásolhatja a SEO a fenti irányelvek figyelembevételével.

Tapasztalat

Gondoljon a megélt tapasztalatokra – konkrétan az Ön által írt témával kapcsolatos első kézből szerzett tapasztalatokra.

A tapasztalat különösen fontos egy olyan digitális világban, amely a generatív AI-tartalom felé halad.

A mesterséges intelligencia soha nem tud valódi tapasztalatokat bemutatni semmiről. Legjobb esetben feltételezéseket tehet az emberi tapasztalatokról, de az általa generált tartalom nem lesz egyedi.

Valószínűleg nem véletlen, hogy a Google nem sokkal a ChatGPT elindítása után bejelentette a „tapasztalat” hozzáadását a keresési minőségértékelési irányelveihez.

A tapasztalat alapvető különbséget tesz az ember és a mesterséges intelligencia által írt tartalom között.

Bemutathatja tapasztalatait, ha megosztja a webhelye mögött álló arcokat. Ez a nyilatkozat összhangban van a Stanford webes hitelességre vonatkozó irányelveivel, amelyek:

  • Mutassa meg, hogy webhelye mögött valódi szervezet áll.
  • Emelje ki a szervezetében, valamint az Ön által nyújtott tartalommal és szolgáltatásokkal kapcsolatos szakértelmet.
  • Mutassa meg, hogy őszinte és megbízható emberek állnak webhelye mögött.

Ennek elérése nem kell, hogy bonyolult legyen. Vegye fontolóra egy jól átgondolt Rólunk oldalt, ahol megoszthatja csapata hitelesítő adatait és képesítéseit.

Gondolja át, mitől érzi magát nagyobb biztonságban, mielőtt pénzét egy termékre vagy szolgáltatásra költi, és ezt átviszi a digitális világba.

Szakvélemény

A szakértelem a cikkben vagy az író által bemutatott tudás mértékére vonatkozik.

Az értékelői irányelvek azt sugallják, hogy a szerző szakértelme vagy tekintélye egy témában jelentős mértékben számítana a szakértelem bizonyítása során.

De vannak olyan bizonyítékok, amelyek arra utalnak, hogy a szerző mint egyén tekintélye nem számít az EAT szempontjából (még ki merem mondani).

Vessen egy pillantást erre a WordStream cikkre. A szerző ismeretlen, de a „Google EAT” keresése az „ismeretlen” cikket az első helyre hozza a Google tetején egy keresett kiemelt részlettel.

 

Fogadhat, hogy a Google ezt a cikket értékeli a legjobbnak a rangsorolás szempontjából, és valószínűleg több kattintást kapott, mint amennyit méltányos.

Ez is érdekelhet:  WordPress SEO: Tippek és tanácsok

Bár úgy tűnik, hogy a szerzői jogosultság ebben a példában nem befolyásolja a Google EEAT-irányelveit, nem sietnék el gyorsan.

A WordStream valószínűleg rendkívül tekintélyes webhelynek tekinthető ebben a kérdésben. Ráadásul a szerzői szakértelmet a minőségi minősítő irányelvei részletezik (erről bővebben a Tippek részben).

Ahogy a mesterséges intelligencia tartalma tovább emelkedik, és a Google algoritmusa egyre kifinomultabb, nem árt bebizonyítani a szerző szakértelmét egy adott témában. 

Emellett a szakértelem növeli a bizalmat abban, hogy az ember elolvassa a tartalmat, ezért továbbra is fontolóra venném a következőket:

  • A szerző neve.
  • Leíró életrajz, amely tartalmazza:
    • A vonatkozó végzettségük.
    • Linkek a közösségi média profiljaikra.
  • A személyi séma a képesítések vagy szakmák releváns tulajdonságaival.

A közönség iránti bizalom kiépítése további pozitív elköteleződéseket eredményez, amelyek jelzik az algoritmus számára, hogy webhelye megbízható és rangsorolható.

Ezen túlmenően a Google keresési minőség-értékelői irányelvei egyértelműen meghatározzák, hogy mit jelent a tapasztalat:

„…amiben bízna inkább: otthoni elektromos újrahuzalozási tanácsot egy képzett villanyszerelőtől vagy egy antik otthonok szerelmesétől, aki nem ismeri az elektromos vezetékezést.”

A WordStream cikk esetében előfordulhat, hogy magának az oldalnak volt elég tekintélye a Google EAT témában ahhoz, hogy egy ismeretlen írónál rangsoroljon.

A tekintélyesség

A hitelesség azt a mértéket veszi figyelembe, hogy egy tartalomkészítő mennyire ismert a témához kapcsolódó forrásként.

A tekintélyt három alapvető módon lehet kimutatni:

  • Erős tartalom-architektúra kialakítása, amely egy adott téma minden aspektusát lefedi.
  • Keressen vissza linkeket más hiteles webhelyekről.
  • Digitális profil vagy személyes márka építése egy adott téma szakértőjeként.

A tekintély, a szakértelem és a tapasztalat kéz a kézben járnak. Tapasztalat és szakértelem nélkül nem lehet szaktekintély egy témában, és fordítva.

Vizsgáljuk meg részletesebben, hogyan építhet tekintélyt a SEO használatával.

Tartalomarchitektúra és aktuális autoritás

Az aktuális tekintély kiépítése ésszerű a Google EEAT megnyugtatása érdekében, és a való világban is érvényes.

Gondolkozz el így…

Ha olyan SEO-tanácsadót alkalmazna, aki tudna mondani a kulcsszavakról, akkor ezeket meglehetősen hitelesnek tarthatja.

Ha ugyanaz a SEO magabiztosan tudna mondani a kulcsszavakról, a visszamutató linkekről és a technikai SEO-ról, akkor még hitelesebbnek tűnnek.

Ha a keresőoptimalizáló a fentiek mindegyikét meg tudja tenni, és esettanulmányokkal (tapasztalattal) bizonyítja szakértelmét, és kapcsolatba tudja hozni a SEO-t a marketing egyéb formáival, akkor nagyon hitelesnek fog tűnni. 

Valószínűbb, hogy megbízik abban, aki a legnagyobb tekintéllyel rendelkezik, és azt alkalmazza.

Ami az EEAT-t illeti, megbízható tartalomstratégiával demonstrálhatja a tekintélyt .

 

Tartalmi stratégiájának figyelembe kell vennie mindazt, amit a potenciális vásárló/webhelylátogató tudni szeretne. Dolgozzon ki és dokumentáljon egy stratégiát a válaszok megadására oly módon, hogy az EEAT minden cikkben megjelenjen.

Minél több jó minőségű tartalmat sikeresen indexel a Google, webhelye annál hitelesebb lesz egy adott témában.

A valóban hasznos tartalom közzétételének ötlete ismét alátámasztja a Standford internetes hitelességre vonatkozó irányelveit:

  • Könnyítse meg a kapcsolatfelvételt.
  • Könnyítse meg a webhelyén található információk pontosságának ellenőrzését.
  • Tervezze meg webhelyét úgy, hogy az professzionálisan nézzen ki (vagy megfeleljen a célnak).
  • Tegye könnyen használhatóvá és hasznossá webhelyét.
  • Gyakran frissítse webhelye tartalmát (legalább mutassa meg, hogy nemrégiben felülvizsgálták).
  • Használjon visszafogottságot bármilyen promóciós tartalommal (pl. hirdetések, ajánlatok).
  • Kerülje el a hibák minden típusát, bármilyen kicsinek is tűnnek.

Hasznos tartalom , amely támogatja a vásárlókat az utazás során, természetesen mindezeket a tételeket eléri.

 

Visszamutató hivatkozások hiteles oldalakról

Bár kisebb súlyuk van , mint korábban, a visszamutató linkek továbbra is a hiteles webhely mutatói. Ha valaki az Ön webhelyére hivatkozik, és hivatkozik az Ön által közzétett információkra, ez annak a jele, hogy megbízhat Önben.

Ha más hiteles webhelyekről visszamutató linkeket keres, az is jelzi, hogy webhelye megbízható. A kritikus dolog, amit meg kell jegyeznünk, hogy az autoritás inkább a szakértelemre és tapasztalatra vonatkozó aktuális tekintélyre utal, nem pedig a tartományi jogosultságra.

 

Digitális profil vagy személyes márka felépítése

Ha meg tudja mutatni a Google-nak, hogy ki vagy és mit csinál, akkor tekintélyt és szakértelmet szerezhet egy adott témában.

 

Megbízhatóság

Amikor ezt lebontjuk, látni fogjuk, hogy a bizalom a tapasztalat, a szakértelem és a tekintély összesített bemutatásával alakul ki.

Az EEAT felépítése hosszú távú folyamat. Tartsa szem előtt ezeket az alapvető pilléreket a tartalmi stratégia létrehozásakor, hogy a SEO megfelelően működjön.

 

Az EEAT szintjei

Az EEAT széles spektrumú, és egyes webhelyeken magasabb az EEAT szintje, mint másokon.

A Google keresési minőség-értékelőre vonatkozó irányelvei között útmutatás található arra vonatkozóan, hogyan néz ki az EEAT különböző szinteken.

A cél az EEAT lehető legmagasabb szintre építése, de idővel – valószínűleg éveken keresztül – minden webhelynek át kell haladnia a szinteken.

Érdemes megjegyezni, hogy a legtöbb webhelyen nem lesz alacsony az EEAT, feltéve, hogy az ott közzétett tartalom valóban hasznos.

A legalacsonyabb EEAT webhelyek spam jellegűek lesznek. Ugyanígy az EEAT magas szintjének elérése is kihívást jelent majd.

A webhelytulajdonosoknak arra kell törekedniük, hogy megosszák a jó ismereteket, és olyan aktuális klasztereket építsenek, amelyek a vásárlókat útjuk minden lépésében szolgálják.

Mindezek ellenére jó tudni, hogyan néznek ki az EEAT különböző szintjei az irányelvek szerint.

Ez is érdekelhet:  A 10 leggyakoribb technikai SEO hiba, amivel eláshatod magad a keresőben

A legalacsonyabb EEAT

A legalacsonyabb EEAT-értékkel rendelkező oldalak valószínűleg spamnek tűnnek az emberi szem számára. Érdekes módon a legalacsonyabb EEAT oldalak nem biztosítják az optimális oldalélményt.

Az „akadályozott vagy kitakart MC [fő tartalom]” sokkal inkább az oldalélményre vonatkozik, mint bármi másra.

A következő jellemzőkkel rendelkező oldalakat kell megbízhatatlannak tekinteni:

  • Nem megfelelő információ a webhelyről vagy a tartalomkészítőről a célnak megfelelően.
  • A legalacsonyabb EEAT vagy a legalacsonyabb hírnév.
  • Megtévesztő cél, megtévesztő oldaltervezés vagy megtévesztő szándék.
  • Szándékosan elzárt vagy kitakart MC.
  • A csalások, rosszindulatú letöltések vagy más káros viselkedés jellemzői.
  • Bármely weboldal vagy webhely, amelyet arra terveztek, hogy az embereket olyan cselekvésekre manipulálja, amelyek a webhely vagy más szervezet javát szolgálják, miközben kárt okoznak saját maguknak, másoknak vagy meghatározott csoportoknak.

Az EEAT hiánya

Az értékelői irányelvek azt sugallják, hogy egy webhelyről hiányozhat az EEAT egy adott témában, annak ellenére, hogy máshol jó hírneve van. Ez azt sugallta, hogy az oldal és a téma relevanciája nagyon fontos.

Az alábbiakban részletezettek szerint nincs értelme, ha egy főzőwebhely megosztaná az adóűrlap letöltését. Már nem számít, hogy a főzés egyébként megbízható lehet, ha az aktuális aktualitás alacsony.

Az alacsony minőségű oldalak gyakran nem rendelkeznek az oldal témájának vagy céljának megfelelő EEAT-szinttel. Íme néhány példa:

  • A tartalomkészítőnek hiányzik a megfelelő tapasztalata (pl. étteremkritika olyan személy által írt, aki még soha nem evett az étteremben).
  • A tartalomkészítő nem rendelkezik megfelelő szakértelemmel (pl. egy cikk az ejtőernyős ugrásról, amelyet olyan valaki írt, aki nem jártas a témában).
  • A weboldal vagy a tartalomkészítő nem hiteles vagy megbízható forrás az oldal témájához (pl. főzőlapon található adózási űrlapok letöltése).
  • Az oldal vagy webhely nem megbízható a célját tekintve (pl. egy vásárlási oldal minimális ügyfélszolgálati információval).

Fontos : Az Alacsony besorolást kell használni, ha az oldalon hiányzik a megfelelő EEAT. Semmilyen más megfontolás, mint például a pozitív hírnév vagy a webhely típusa, nem tudja leküzdeni az EEAT hiányát az oldal témájában vagy céljában.

Az EEAT magas szintje

A magas szintű EEAT-val rendelkező webhelyek tapasztalatot, szakértelmet, tekintélyt és bizalmat szereznek és bizonyítják.

 

A Google a magas EEAT webhelyeket hír- vagy kormányzati webhelyként írja le, de emellett nagyon releváns videókat, kisvállalkozási webhelyeket és blogbejegyzéseket is tartalmaz.

Ne féljen az EEAT magas szintjének elérése miatt. Minden weboldalnak van esélye!

Nagyon magas szintű EEAT

Az EEAT legmagasabb szintjét bemutató webhelyek jól néznek ki a felhasználó számára.

A magas szintű EEAT oldalak kielégítik a keresési szándékot, és kiváló minőségű, jól megírt cikkeknek adnak otthont a tudás és a szakértelem bizonyítékával.

A dokumentációban a Google ezt írja:

„A legjobb minőségű MC szabványai a webhely céljától, témájától és típusától függően nagyon eltérőek lehetnek. Íme néhány példa a legjobb minőségű eredeti tartalomra:

  • Hírekhez : Eredeti jelentés, amely olyan információkat közöl, amelyek egyébként nem lettek volna ismertek, ha a cikk nem fedte volna fel azokat. A pontos, eredeti, mélyreható és oknyomozó jelentésekhez magas szintű készség/tehetség és erőfeszítés szükséges. A nagyon jó minőségű hírtartalom tartalmazni fogja az elsődleges források leírását és a tartalomkészítési folyamat során hivatkozott egyéb eredeti jelentéseket. A nagyon jó minőségű hírtartalomnak pontosnak kell lennie, és meg kell felelnie a professzionális újságírói szabványoknak.
  • Művészi tartalom (videók, képek, fényképek, írások stb.) esetén: Magasan képzett és tehetséges művészek vagy tartalomkészítők által létrehozott egyedi és eredeti tartalom. Az ilyen művészi tartalom magas szintű készséget/tehetséget és erőfeszítést igényel. Ha a művészi tartalom egy YMYL témához kapcsolódik (pl. művészi tartalom azzal a céllal, hogy tájékoztassa az YMYL témáit, vagy véleményt formáljon róla), az YMYL szabványokat kell alkalmazni.
  • Információs tartalom esetén: Eredeti, pontos, átfogó, egyértelműen közölt, és adott esetben a szakértői konszenzust tükröznie kell. A különböző típusú információkkal kapcsolatos elvárások eltérőek lehetnek. Például a tudományos cikkek más elvárásokat támasztanak, mint egy közösségi médiában, amely információkat oszt meg egy hobbiról, például a bélyeggyűjtésről. Mindazonáltal a nagyon jó minőségű információs tartalom minden típusának közös jellemzői a kommunikáció pontossága és egyértelműsége, amellett, hogy megfelelnek a témának vagy területnek megfelelő szabványoknak. A Legmagasabb értékelést olyan oldalak indokolhatják, amelyek nagyon kielégítő MC-vel készültek, nagyon magas erőfeszítéssel, eredetiséggel, tehetséggel vagy szakértelemmel.”

Az EEAT szintjének felépítésekor elengedhetetlen annak megkérdezése, hogy valami jónak tűnik-e a webhelyén.

Törekedjen arra, hogy az egész webhelyen folyamatosan hasznos legyen, valódi tudást és szakértelmet mutasson be, és találkoznia kell az EEAT-tal.

SEO tippek az EEAT eléréséhez

Közülünk a leglelkiismeretesebbek már azon a pályán haladnak, hogy magas szintű EEAT-t érjenek el, de ha még mindig nem vagy meggyőződve, vagy kormányt szeretne, íme néhány tipp.

Vegye figyelembe az oldallal kapcsolatos tapasztalatokat

A Google algoritmusai inkább egymásra épülnek és fejlődnek, semmint felülírják egymást. Bár régebben hallottunk az oldalélményről , ez még mindig elengedhetetlen.

Tekintse meg a National Heart, Lung and Blood Institute BMI-kalkulátor oldalát . Az értékelői irányelvekben a Google a legmagasabb EEAT értékkel rendelkezőnek minősíti.

 

Amint a képernyőképen látható, az oldal minőségének értékelése és magyarázata számos tényezőt figyelembe vesz, beleértve az orvosi témákban szerzett hírnevet és szakértelmet, valamint az oldal általános működését.

Ez is érdekelhet:  A keresési rangsorolás legfontosabb tényezői

Az oldal funkcionalitása és a BMI-kalkulátor használhatósága bekerül az EEAT-be.

Legyen műszaki

Nem túl nagy ugrás azt feltételezni, hogy ha az oldal működése számít, akkor a webhely funkcionalitása is számít.

Tartsa rendben webhelyét, és tartsa fenn a technikai SEO alapjait , például:

  • A 404-esek csökkentése, ami rossz felhasználói élményt eredményez.
  • Csökkenti a feltérképezési sebességet, hogy a Googlebot minden jó információt megtaláljon az Ön webhelyén, és ne duplikáljanak vagy hiányozzanak az oldalak és a láncolt átirányítások.
  • Alt szöveg hozzáadása a képekhez, hogy minden felhasználó pozitív élményben legyen része.

Mutasd meg embereidet a Rólunk vagy a Csapat oldalon

Az új „E” jó okkal érkezik, ezért mutassa be tapasztalatait.

Mint említettük, vegye figyelembe a való világ összes pontját és súrlódását. Mit kell látnia az ügyfeleknek, hogy úgy érezzék, megbízhatnak benned?

Ha például ügyvédet alkalmaznék, tudni szeretném, kik ők, mi a szakértelmük és mi a jogosítványa. Helyezze fel ezeket az információkat a webhelyére

Az ügyvédek és a szolgáltatásalapú vállalkozások könnyen érthető módon mutathatják be tapasztalataikat online.

Csapatoldalukon a BD&P Law bemutatja a tapasztalatokat, az oktatást, a szakmai szerepvállalást és a díjakat. Ez segít a Google-nak abban, hogy képet alkothasson arról, hogy kik az egyes csapattagok.

 

Mindezek az információk hasznosak a Google számára, és hasznosak azok számára, akiknek ügyvédre van szükségük.

Egy másik lehetőség egy díjoldal létrehozása , ha az adott iparág értékeli őket.

Nem tudhatta volna meg mindazt, amit most tud, ha nem kutat és nem tanul más hiteles forrásokból, igaz?

Ne féljen hivatkozni azokra a webhelyekre, amelyek segítettek a tartalom fejlesztésében, különösen a cikkek/blogok írása során.

A hiteles forrásokhoz való hivatkozás azt mutatja, hogy elvégezte a kutatást, lehetővé téve a felhasználó számára, hogy elolvassa a kapcsolódó tartalmakat (ne aggódjon, visszatérnek!). A Google is ellenőrizheti az Ön által megosztott információkat.

Rendszeresen adjon hozzá vagy frissítsen tartalmat

A lehető leggyakrabban adjon hozzá új tartalmat, hogy webhelye versenyképes maradjon. Ezzel megoszthat valamit a célközönségével, és megmutatja a Google-nak, hogy aktív és üzletel.

Ne felejtse el frissíteni a meglévő tartalmat . Egyes lekérdezések frissítéseket igényelnek, például friss híreket, termékkiadásokat vagy ismétlődő eseményeket (TV-műsorok, olimpia, sportesemények stb.).

Természetesen a Google ezekben az esetekben előnyben részesíti a frissített tartalmakat. De a fenti kategóriákon kívüli oldalért nem aludnék rendszeresen.

Az újév fordulóján egy vicc kering a SEO közösségben, miszerint frissítenünk kell blogjainkat a „Legjobb tánccipő 2022-ben” helyett „A legjobb tánccipő 2023-ban”.

Nem hiszem, hogy ez a frissítés átmegy az EEAT ellenőrzésein, mivel a Google elkerülhetetlenül okosabb lesz. Szánjon időt a tartalom megfelelő frissítésére . Mi változott? Mit kell még tudniuk az embereknek?

Talán van egy érv, ami azt állítja, hogy egyetlen tartalom sem igazán örökzöld. Egy bizonyos ponton szükség lesz egy kis módosításra, hogy a legfrissebb és legmegbízhatóbb információkat tárolja.

Aktuális klaszterek létrehozása

Az aktuális klaszterek fontosságáról már szó esett, de kulcsfontosságú a szakértelem bemutatása.

A téma szakértelmét egyetlen weboldallal sem lehet bizonyítani. (Nos, talán megteheti, ha könyvnyi tartalomról van szó. De nem vagyok meggyőződve arról, hogy a felhasználók 60 000 szót szeretnének egyetlen weboldalon.)

Ha cikkei vannak egy témában, akkor kapcsolja össze őket. 

Nem kell semmi rendkívüli okosságot tennie ahhoz, hogy belső linkeken keresztül tekintélyt építsen ki .

Egyszerűen kapcsolja össze a releváns tartalmakat, így hasznos lehet a közönség számára. Gondoljon egy kapcsolódó weboldalra, amelyet a felhasználó legközelebb látni szeretne.

Különböző tartalomtípusok szerepeltetése

A tartalom több, mint szavak egy oldalon. A tipikus blogbejegyzésen felül fontolja meg a következők létrehozását:

  • Videók .
  • Podcastok .
  • Webináriumok .
  • Egyéb típusú rövid vagy hosszú formátumú tartalom .

Ha egy videó a legjobb módja a felhasználói szándékok kielégítésének, használja fel saját előnyére.

Próbálj meg egy Wikipédia oldalt

A Wikipédia robusztus folyamatáról ismert. Nem könnyű Wikipédia-oldalt szerezni, így egy ilyen oldal segítségével hitelesebbnek tűnhet.

Ez abban is segít, hogy a webhelyek tudásgrafikonokat szerezzenek a SERP-ben – ez egyértelműen jelzi, hogy a Google odafigyel a Wikipédiára.

Szakértők bevonása

Ha tartalmat ad hozzá webhelyéhez, adjon hozzá szakértőktől származó idézeteket, vagy kérje meg szakértőket a cikk megírásában.

Egy hozzáértő ember által írt cikk sokkal meggyőzőbb lesz, mint az, amelyik nem az.

Egy magas EEAT blogbejegyzés a szülői nevelésről kiemelten szerepel az értékelői irányelvekben. Egy szerző írta, aki a szülői kérdések szakértőjeként ismert.

 

Szakértelmet fejleszthet egy témában, ha építi a márkáját, és vendégként közzéteszi tartalmait más webhelyeken.

Ösztönözze a felülvizsgálatokat

A vélemények igazolják a szakértelmet. Ha ügyfelei elégedettek, és a Google ezt látja a webhelyéhez kapcsolódó adatokban vagy entitásokban (például a Google Vállalkozás profiljában), ez csak a webhelye javára válhat.

Záró gondolatok az EEAT-ről

Tudjuk, hogy nem lehet azonosítani egy magas EEAT webhelyet. Ehelyett a Google számos tényezőt vizsgál.

Bár elsöprő ötlet lehet, egyszerű és hatékony módszer a tartalom minőségének mérésére.

Kezelje webfelhasználóit offline ügyfeleiként, ismerje meg igényeiket, és szolgálja ki őket.

Kezelje webhelyét otthoni vagy hagyományos üzletként. Tartsa rendben és naprakészen, és nem okozhat gondot az EEAT tisztességes szintjének elérése.

Mindez biztosítja, hogy minden lépésnél értéket nyújtson és bizalmat építsen.