Az 5 legjobb keresőoptimalizálási technika 2022-ben az organikus forgalom növelésére

2022 még hátravan, de soha nem túl korai elkezdeni azon gondolkodni, hogy mely SEO technikák lesznek népszerűek 2024-ben. A keresőoptimalizálás (SEO) hosszú utat tett meg az 1990-es évek óta, és nem meglepő, hogy vannak előrejelzések 2024-re.

Garantált szerves helyezés

Egyesek számára ez nem újdonság – a Google bejelentette, hogy 2018-ig az organikus rangsorolási algoritmus részeként kívánják használni a RankBraint.

Ez azt jelenti, hogy azok a webhelyek, amelyek természetesebbnek tűnnek, magasabb rangot kapnak, ahelyett, hogy pusztán visszamutató hivatkozásokra vagy kulcsszavakra hagyatkoznának.

Bár vannak bizonyos aggodalmak azzal kapcsolatban, hogy milyen típusú tartalom számára lesz előnyös a RankBrain, a tény továbbra is fennáll, hogy a természetesen megírt oldalak idővel feljebb fognak emelkedni a rangsorban.

Azok a webhelyek, amelyek tele vannak a keresőmotorok megtévesztésére szolgáló kulcsszavakkal, többé nem jelennek meg olyan hitelesnek, mint korábban.

Korábban már írtam arról, hogy a Google a RankBrain felé való törekvése eltávolodik a SEO-tól, és inkább az SMO – közösségi média optimalizálás – felé.

Minél többet lép kapcsolatba közönségével olyan csatornákon, mint a Twitter, a Facebook és a YouTube, annál magasabb természetes helyezést fog élvezni.

Ez nem jelenti azt, hogy teljesen fel kell hagynia a SEO-val, de azt jelzi, hogy a Google hova fog összpontosítani a jövőben.

5 SEO technika a webhely rangsorolásának (SEO) javításához

Ahogy az internet és a keresőmotorok folyamatosan fejlődnek, a SEO is folyamatosan változik. A következő öt legnépszerűbb SEO technika segít abban, hogy 2024-ben és azután is versenyképes maradjon:

1 . Mobilbarát webhelyek

A Google legújabb tanulmánya szerint a mobilos keresők 70 százaléka mobilbarát oldalakat vár. Ha webhelye nem reszponzív, előfordulhat, hogy megfosztja Önt az értékes forgalomtól.  

2. Kattintásonkénti fizetés

A keresőmarketingnek nem kell drágának lennie. Például, ha megfelelő SEO-t hajtanak végre egy PPC kampányon, akkor az akvizíciónkénti költség 50 százalékkal csökken, így ez a technika az egyik legköltséghatékonyabb hirdetési mód.

Ez is érdekelhet:  SEO útmutató az EEAT megértéséhez

3. Virtuális ügyfélélmény-kezelés

Vállalkozásként törekednie kell arra, hogy zökkenőmentes élményt biztosítson ügyfelei számára, függetlenül attól, hogy milyen csatornát választanak az Ön vállalatával való kapcsolattartásra.  

A virtuális ügyfélélmény-menedzsment (VCEM) eszközök használata segít elérni ezt a célt.

4. Reputation Management

A hírnévkezelő eszközök segítenek nyomon követni az interneten a márkájáról vagy cégéről szóló bejegyzéseket.  

Ily módon gyorsan válaszolhat a lehetséges problémákra, mielőtt azok eszkalálódnának, és remélhetőleg megelőzheti a negatív visszajelzéseket.

5. SEO-barát metaadatok

A BrightEdge „B2B Content Marketing Trends” (2014-es) jelentése szerint a marketingszakemberek 65 százaléka a metaadatokat tartja a leghatékonyabb technikának, amellyel SEO-értéket biztosítanak tartalmuknak.

A metaadatok lényegében „adatok az adatokról”. Megmondja a keresőmotoroknak, hogy miről szólnak weboldalai, és ezt a gyakorlatot minden más SEO technikával együtt kell alkalmazni.

Következtetés

2024 még hátravan, de soha nem túl korai elkezdeni azon gondolkodni, hogy 2024-ben mely SEO technikák lesznek népszerűek. Ha már most beépíti a fent említett lépéseket keresőoptimalizálási stratégiájába, proaktívan felkészülhet a jövőbeli sikerekre.